import server mod = server.problems.load_language('python', 'sl') name = 'Hitri prsti 2' slug = 'Hitri prsti 2' description = '''\

Napiši program, podoben prejšnjemu, vendar naj ne vpraša vedno, koliko je 6 krat 7, temveč naj si izmišlja naključna vprašanja iz poštevanke. Program bo torej izžrebal dve števili med 1 in 10 in izpisal račun s tema dvema številoma namesto s 6 in 7. Tokrat naj program izpiše True, če je uporabnik pravilno izračunal produkt, drugače naj izpiše False.

Koliko je 6 krat 3? UPORABNIK VTIPKA 18
True
Za razmišljanje ste porabili 2.1922357082366943 s.
''' random = ['''\

V modulu random imate funkcijo randint, ki vrača naključno celo število.

''', '''\

Če napišemo na začetek programa:

from random import *

dobimo (med drugim) dostop do funkcije randint(x,y), ki vrne naključno celo število med x in y:

st = randint(1, 10)
'''] if_clause = ['''\

Če izračunamo pravilno, izpišemo True, drugače False. To omogoča pogojni stavek if.

''', '''\

Primer pogojnega stavka if:

if a*b == c: # dvopičje na koncu pogoja!
    print(True)
else:
    print(False)
''' ] plan = ['''\

Razširimo plan iz prejšnje naloge:

  1. Izmisli si dve naključni števili.
  2. Izmeri trenutni čas.
  3. Vprašaj za rezultat produkta.
  4. Izmeri trenutni čas.
  5. Ali je rezultat množenja pravilen?
  6. Izračunaj porabljen čas.
  7. Izpiši.
''', random, if_clause] hint = { 'random': random, 'if_clause': if_clause, 'final_hint': ['''\

Odlično, program je pravilen!
Za konec pa še zanimivost. Pri tej nalogi stavka if niti ne potrebujemo, saj bi lahko napisali le:

print(a*b == c)

kar bi izpisalo rezultat tega izraza. Poskusi!

'''], 'final_hint_noif': ['''\

Odlično, program je pravilen!

'''], 'problematic_test_case': [ '''\

Program ne deluje pravilno!
Primer množenja: [%=mult%]
Če vnesemo: [%=testin%],
bi moral izpisati: [%=testout%].

'''] }