import server mod = server.problems.load_language('python', 'sl') name = 'Hitri prsti 2' slug = 'Hitri prsti 2' description = '''\
Napiši program, podoben prejšnjemu, vendar naj ne vpraša vedno, koliko je 6 krat 7, temveč naj si
izmišlja naključna vprašanja iz poštevanke. Program bo torej izžrebal dve števili med 1 in 10 in izpisal
račun s tema dvema številoma namesto s 6 in 7. Tokrat naj program izpiše True
, če je uporabnik
pravilno izračunal produkt, drugače naj izpiše False
.
Koliko je 6 krat 3? UPORABNIK VTIPKA 18 True Za razmišljanje ste porabili 2.1922357082366943 s.''' random = ['''\
V modulu random
imate funkcijo randint
,
ki vrača naključno celo število.
Če napišemo na začetek programa:
from random import *
dobimo (med drugim) dostop do funkcije randint(x,y)
, ki vrne naključno
celo število med x
in y
:
st = randint(1, 10)'''] if_clause = ['''\
Če izračunamo pravilno, izpišemo True, drugače
False. To omogoča pogojni stavek if
.
Primer pogojnega stavka if
:
if a*b == c: # dvopičje na koncu pogoja! print(True) else: print(False)''' ] plan = ['''\
Razširimo plan iz prejšnje naloge:
Odlično, program je pravilen!
Za konec pa še zanimivost. Pri tej nalogi stavka if
niti ne potrebujemo, saj bi lahko napisali le:
print(a*b == c)
kar bi izpisalo rezultat tega izraza. Poskusi!
'''], 'final_hint_noif': ['''\Odlično, program je pravilen!
'''], 'problematic_test_case': [ '''\Program ne deluje pravilno!
Primer množenja: [%=mult%]
Če vnesemo: [%=testin%],
bi moral izpisati: [%=testout%].