name = 'Drži smer' slug = 'Drži smer' description = '''\
Robot naj drži smer - če ga obrnemo iz začetne smeri, naj se zasuka nazaj v prvotno smer. Ob pritisku na stikalo, naj se resetira (smer nastavi na 0).
''' hint = { 'mW_init':['''Robota v programu predstavimo z mindstorms_widgets(): robot = mindstorms_widgets()
.
Robotu priključi levi motor
''', '''robot.connect_motor( 'left' )
.
Robotu priključi desni motor
''', '''robot.connect_motor( 'right' )
.
Robotu priključi žiroskop
''', '''robot.connect_sensor( 'gyro' )
.
Robotu priključi stikalo
''', '''robot.connect_sensor( 'touch' )
.
Žiroskop na začetku in ob pritisku na stikalo resetiraj.
''', '''robot.reset_gyro()
.
Žiroskopu nastavi način delovanja na merjenje kotov.
''', '''robot.gyro_set_mode('angle')
.
Preberi vrednost žiroskopa.
''', '''robot.gyro_sensor_measure()
.
Preveri, če je stikalo pritisnjeno.
''', '''if robot.touch_sensor_measure():
.
Za obrat na mestu se morata kolesi vrteti z enako močjo in v nasprotni smeri.
''', '''robot.move_tank( 'on_for_seconds', lr_power=[hitrost, -hitrost], ... )
.
Robot naj se obrne na mestu.
''', '''Najprimernejša metoda za to je move_tank
Program naj teče v neskončni zanki.
''', '''while 1:
Program izvedemo v naslednjih korakih: