diff options
author | Martin <martin@leo.fri1.uni-lj.si> | 2015-09-25 15:12:15 +0200 |
---|---|---|
committer | Martin <martin@leo.fri1.uni-lj.si> | 2015-09-25 15:12:15 +0200 |
commit | 7d0dd19859ea89df1861a59d654366adfda047e1 (patch) | |
tree | 08784eed3253cbd59fea5f0115a93c3d6f73e11a /python/problems/introduction/ballistics | |
parent | 5a94ba8871a690aa4187eae30b508237cfa64538 (diff) |
Text corrections
Diffstat (limited to 'python/problems/introduction/ballistics')
-rw-r--r-- | python/problems/introduction/ballistics/sl.py | 29 |
1 files changed, 15 insertions, 14 deletions
diff --git a/python/problems/introduction/ballistics/sl.py b/python/problems/introduction/ballistics/sl.py index c271ecb..9c0cb36 100644 --- a/python/problems/introduction/ballistics/sl.py +++ b/python/problems/introduction/ballistics/sl.py @@ -23,15 +23,16 @@ si ga gotovo nekje polomil. eval_expression = ['''\ <p>Dolžino strela dobiš po formuli: s=v<sup>2</sup>sin(2f)/g.</p>''', '''\ -<p>Funkcijo <code>sin</code> dobiš v modulu <code>math</code>, tako kot smo tam -dobili funkcij <code>sqrt</code>. Na začetku programa torej napišite:</p> +<p>Funkcijo <code>sin</code> dobiš v modulu <code>math</code>, kot smo tam +dobili funkcijo <code>sqrt</code>. Na začetku napiši:</p> <pre> from math import * </pre>''', '''\ -<p>Če vam funkcija <code>sin</code> ne deluje pravilno, vam svetujemo, da si -pogledate v dokumentacijo, kako funkcija deluje (še posebno bodite pozorni na -razlago v oklepajih). Do dokumentacije dostopate z ukazom help:</p> +<p>Če <code>sin</code> vrača čudne vrednosti, si +poglej <a href="https://docs.python.org/3/library/math.html">dokumentacijo</a>. +Še posebno pozorno preberi razlago v oklepajih. +Do dokumentacije lahko dostopaš tudi z ukazom <code>help</code>:</p> <pre> help(sin) </pre> @@ -58,28 +59,28 @@ hint = { <p>Poskusi <code>sin(30)</code>. Zakaj je rezultat negativen?</p>''', '''\ <p>Vse triginometrične funkcije sprejemajo kot v radianih in ne v stopinjah.</p>''', -''' <p>V stopinjah ima cel krog 360°, v radianih pa 2*pi. Zato je 360° ekvivalentno 2*pi.</p>''', +''' <p>V stopinjah ima cel krog 360°, v radianih pa 2*pi. </p>''', ''' <p>Formula za pretvorbo med stopinjami in radiani je: </p> -kot_rad = kot * 2 * pi / 360'''], +<pre> +kot_rad = kot * 2 * pi / 360 +</pre> +'''], 'betterg': '''Konstanta g naj ima vrednost 9.8''', 'name_error' : [mod.general_msg['error_head'], mod.general_msg['general_exception'], mod.general_msg['name_error'], ''' - <p>Verjetno uporabljate spremenljivko, ki nima vrednosti. Ali v izrazu za izračun - uporabljate napačno spremenljivko? Ali pri izpisu morda poskušate - izpisati napačno spremenljivko?</p>'''], + <p>Verjetno uporabljaš spremenljivko, ki nima vrednosti. Morda v računu ali pri izpisu?</p>'''], 'sin_error' : [mod.general_msg['error_head'], mod.general_msg['general_exception'], mod.general_msg['name_error'], ''' <p>Za uporabo funkcije <code>sin</code> je potrebno prej uvoziti modul <code>math</code>: - <code>from math import *</code> ali <code>import math</code>. Če uporabljate slednji način, - morate vedno uporabiti ime modula pri klicu funkcije: <code>math.sin(...)</code>.'''], + <code>from math import *</code> ali <code>import math</code>. '''], 'unsupported_operand' : [mod.general_msg['error_head'], mod.general_msg['general_exception'], mod.general_msg['type_error'], ''' <p>Verjetni razlog: funkcija <code>input</code> vrača vrednost tipa niz, -ki jo moramo najprej pretvoriti v tip <code>float</code>, če želimo z njo računati:</p> +ki jo moramo najprej pretvoriti v tip <code>float</code>:</p> <pre> v = float(input(" ... </pre> @@ -87,7 +88,7 @@ v = float(input(" ... 'type_error' : [mod.general_msg['error_head'], mod.general_msg['general_exception'], mod.general_msg['type_error'], ''' <p>Verjetni razlog: funkcija <code>input</code> vrača vrednost tipa niz, -ki jo moramo najprej pretvoriti v tip <code>float</code>, če želimo z njo računati:</p> +ki jo moramo najprej pretvoriti v tip <code>float</code>:</p> <pre> v = float(input(" ... </pre> |