1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
|
# coding=utf-8
import server
mod = server.problems.load_language('python', 'sl')
id = 194
name = 'Vsebuje niz'
slug = 'Vsebuje niz'
description = '''\
<p>Enako kot naloga vsebuje, le da bomo tokrat v seznamu nizov iskali niz 'Waldo'.
Program naj se začne z </p>
<pre>
xs = ['foo', 'bar', 'baz', 'Waldo', 'foobar']
</pre>
<p> in izpiše <code>True</code> ali <code>False</code>.</p>
'''
for_loop = ['''\
<p>Čez elemente v seznamu se najlažje sprehodimo s <b>for</b> zanko.
''',
'''\
<p>Poskusi, kaj naredita naslednji dve vrstici:</p>
<pre>
for x in xs:
print (x)
</pre>''',
'''\
<p>V zgornjem primeru z zanko <code>for</code> Pythonu naročimo naj se sprehodi čez seznam <code>xs</code>
in na vsakem koraku trenutni element seznama shrani v spremenljivko <code>x</code>.
Kaj naj Python naredi s to spremenljivko, mu naročimo v zamaknjenih vrsticah.
Tokrat vrednost le izpišemo.</p>''']
if_clause = ['''\
<p><code>Poglej, ali je element Waldo?</code> Uporabite pogojni stavek <b>if</b>!</p>''',
'''\
<pre>
if x == 'Waldo':
</pre>''']
plan = ['''\
<p><b>Plan</b> je enak kot pri prvi nalogi:
<pre>
Za vsak element v seznamu
Poglej, ali je element enak 'Waldo'?
Če je, si to zapomni.
Izpiši, ali si videl 'Waldo' ali ne.
</pre>
''',
for_loop,
if_clause]
hint = {
'no_xs': ['''\
<p>Program mora imeti na začetku definiran seznam <code>xs</code>.</p>'''],
'for_loop': for_loop,
'if_clause': if_clause,
'printing': ['''\
<p>Izpiši rezultat!</p>'''],
'print_out_for': ['''\
<p>Pazi, da izpišeš rezultat izven zanke!</p>''']
}
|