Personal Information
|
AI Laboratory > People > Aleksander Sadikov > Teaching
Umetna inteligenca
1 Vaje Laboratorijske vaje potekajo ta semester po naslednjem razporedu: Avditorne vaje bodo nadomeščene s posebnimi blok termini za zagovore seminarskih nalog pri UI1 in UI2, ki bodo večinoma potekale v krvavem tekmovalnem načinu. Če kdo želi delati na lastnem prenosniku naj ima instaliran Python 2.5 in PythonWin IDE. Programi za vaje IQ game
Umetna inteligenca Formalna navodila za seminarsko nalogo iz preiskovanja
Umetna inteligenca Tekmovanje iz Hexxagona Tekmovanje in mini zagovor (kaj je bilo narejeno, zakaj, kaj je delalo dobro, kaj ne, itd.) bo kot dogovorjeno v sredo, 30.1.2008 ob 16h. Tekmovanje poteka po principu "double round robin", torej vsak igra z vsakim nasprotnikom po dve partiji, enkrat z rdečimi in enkrat z modrimi. Časovna omejitev je 5 minut na igralca na partijo. Pripravite torej svoje programe tako, da bodo porabili največ 5 minut na igro.
Deklarativno programiranje
Prvi rok: 3.9.2007 v P03 ob 14h Opomba: meja za ustni izpit je 40%. Nekaj tekmovalnih nalog za zabavo Sudoku problems Scheduling programs
Program za sestavljanje urnikov
(preprost). Family relations Blocks world Prolog distribucija Prolog za
Windows. Modeli in odločitveni sistemi Kadrovska sprememba Vaje je v šolskem letu 2007/08 prevzel as. Tomaž Curk. Izpitni roki v jesenskem semestru
Prvi rok:
28.8.2007
v P01 ob 14h Seminarska naloga Ne pozabite, rok za oddajo je 1.6.2007. Kasneje seminarske naloge ne bo več možno oddati (do naslednjega leta)! Nalogo oddate po elektronski pošti v PDF formatu. Za podrobnejša navodila si preberite splošna navodila in aneks k navodilom podana spodaj.
Navodila za izbor in izdelavo seminarske naloge. Stari izpiti za vajo Prolog distribucija Prolog za
Windows.
Orodja in razvoj aplikacij Vaje je v šolskem letu 2007/08 prevzel as. Tomaž Curk.
Projektiranje in organizacija informacijskih sistemov Vaje je v šolskem letu 2007/08 prevzel as. Tomaž Curk.
Last updated on Monday, January 28, 2007.
|