summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/prolog/problems/denotational_semantics/prog_8puzzle_3/sl.py
diff options
context:
space:
mode:
authorAleksander Sadikov <aleksander.sadikov@fri.uni-lj.si>2016-05-22 20:37:28 +0200
committerAleksander Sadikov <aleksander.sadikov@fri.uni-lj.si>2016-05-22 20:37:28 +0200
commitde7b441fe4ebd88fc19abbd6542cb8129f735ced (patch)
tree9c409cc281e5a095e468f20d9a33b1acad3ed5e7 /prolog/problems/denotational_semantics/prog_8puzzle_3/sl.py
parent52a65d75cd7adc7983d4e6c45709b7571497ca9a (diff)
Denotational semantics, part #1: tests and translations added.
Diffstat (limited to 'prolog/problems/denotational_semantics/prog_8puzzle_3/sl.py')
-rw-r--r--prolog/problems/denotational_semantics/prog_8puzzle_3/sl.py35
1 files changed, 35 insertions, 0 deletions
diff --git a/prolog/problems/denotational_semantics/prog_8puzzle_3/sl.py b/prolog/problems/denotational_semantics/prog_8puzzle_3/sl.py
new file mode 100644
index 0000000..63744f9
--- /dev/null
+++ b/prolog/problems/denotational_semantics/prog_8puzzle_3/sl.py
@@ -0,0 +1,35 @@
+name = 'prog_8puzzle/3'
+slug = 'jezik za reševanje igre Osem s pomenom'
+
+description = '''\
+<p>
+Napiši DCG za jezik igre Osem (angl. 8-puzzle). Sintaksa tega jezika naj bo enaka kot v prejšnji nalogi.
+Prvi simbol vsake besede je simbol <code>[begin]</code>, temu pa sledi poljubno zaporedje "ukazov" iz nabora
+{<code>left</code>, <code>right</code>, <code>up</code> <code>down</code>}, na koncu pa je simbol
+<code>[end]</code>. Začetni nekončni simbol naj se imenuje <code>prog_8puzzle</code>.
+</p>
+
+<p>
+Pomen besede (programa) v tem jeziku ima obliko <code>In-->Out</code> in pomeni preslikavo
+med vhodnim seznamom <code>In</code> in izhodnim seznamom <code>Out</code>. Stanje je seznam (permutiran)
+števil od 0 do 8, kjer 0 pomeni prazno polje, ostala števila pa pomenijo oznako ustrezne ploščice. Prva
+tri števila v seznamu predstavljajo prvo vrstico stanja igre Osem, naslednja tri srednjo vrstico in zadnja
+tri spodnjo vrstico. Pomen ukazov <code>left</code>, <code>right</code>, <code>up</code> in <code>down</code>
+je "premik" praznega polja v ustrezni smeri.
+</p>
+
+<pre>
+?- prog_8puzzle([0,1,2,3,4,5,6,7,8]-->Out, [begin,down,right,end], []).
+ Out = [3,1,2,4,0,5,6,7,8].
+</pre>
+
+<p>
+Pomožni predikati (že definirani):
+</p>
+<ul>
+<li><code>findblank(List,I)</code> vrne položaj (indeks z bazo 1) <code>I</code> elementa 0 v seznamu <code>List</code></li>
+<li><code>swap(List,I,J,NewList)</code> ustvari seznam <code>NewList</code> tako, da zamenja elementa na mestih <code>I</code> in <code>J</code> v seznamu <code>List</code></li>
+</ul>
+'''
+
+hint = {}